Bolaget ska tillhandahålla IT-baserade 2D och 3D-ljuds tjänster, inom områdena akustik, rumsliga utrymmen och metaverse. Bolaget ska ta fram tjänster för att skapa ett definierat 2D och 3D utrymme för ljud och kunna kombinera samt stödja olika media såsom film, TV, spel, arenor möteslokaler, virtual reality, augmented reality, m.m. Bolaget ska arbeta med både låg- och högupplösta ljudformat och att därmed bedriva förenlig verksamhet.
2023-12* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -2 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -2 |
Årets resultat (tkr) | -2 |
Summa tillgångar (tkr) | 525 |
Antal anställda |
2023-12* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -2 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -2 |
Årets resultat (tkr) | -2 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* |
---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |
Omsättningstillgångar (tkr) | 525 |
Tillgångar (tkr) | 525 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* |
---|---|
Eget kapital (tkr) | 523 |
Obeskattade reserver (tkr) | |
Avsättningar (tkr) | |
Långfristiga skulder (tkr) | |
Kortfristiga skulder (tkr) | 2 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 525 |
2023-12* | |
---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |
Löner till övriga anställda (tkr) | |
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |
Sociala kostnader (tkr) | |
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-12* | |
---|---|
Antal anställda | |
Omsättning per anställd (tkr) | |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |
Vinstmarginal | 0.0% |
Soliditet | 99.6% |
Kassalikviditet | 26250.0% |
Bolaget ska tillhandahålla IT-baserade 2D och 3D-ljuds tjänster, inom områdena akustik, rumsliga utrymmen och metaverse. Bolaget ska ta fram tjänster för att skapa ett definierat 2D och 3D utrymme för ljud och kunna kombinera samt stödja olika media såsom film, TV, spel, arenor möteslokaler, virtual reality, augmented reality, m.m. Bolaget ska arbeta med både låg- och högupplösta ljudformat och att därmed bedriva förenlig verksamhet.